Informacija pirkėjui

Prekių grąžinimas
Kokybiškas, neišpakuotas bei nepakitusios prekinės išvaizdos prekes, galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo dienos. Mokestis už prekių pristatymą negrąžinamas.
Nekokybiškos prekės (gamyklinis brokas) keičiamos analogiškomis, kokybiškomis prekėmis arba už jas grąžinamas apmokėjimas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. 
Naudotos, išpakuotos ar pakitusios prekinės išvaizdos prekės, netinkamos pakartotiniam pardavimui negrąžinamos ir nekeičiamos kitomis.

Elektroninis vartotojų ginčų sprendimas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013

Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo

arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą.

EGS platforma - paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.

EGS platforma prieinama adresu:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/  

Naujienlaiškio prenumerata
Rašyti
Skambinti